Shop Mobile More Submit  Join Login
Problem? by alexielart Problem? by alexielart
Paint tool sai + Photoshop
texture from [cg]textures

:icondonotuseplz::iconmyartplz:
Add a Comment:
 
:iconmigratorbird-razile:
MigratorBird-Razile Featured By Owner Nov 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
LOL
Reply
:iconmitsuki96:
mitsuki96 Featured By Owner Jul 19, 2013
lol wtf? XD
Reply
:iconpinkbunnylilli:
PinkBunnyLilli Featured By Owner Jun 13, 2013  Professional General Artist
nice ^^
Reply
:iconpixelsoulresonance:
PixelSoulResonance Featured By Owner Apr 6, 2013  Hobbyist General Artist
Hahahahahaha. XD
Reply
:icongottabme:
Gottabme Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist General Artist
Pffthahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!! Omg I can't stop laughing! I love this! Well done. =D
Reply
:iconstarlightwhiteraven:
Starlightwhiteraven Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist General Artist
Genius! constipated cat!
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Sep 24, 2012  Hobbyist General Artist
ahaha, that's brilliant! XD
Reply
:iconhalf-dragon:
half-dragon Featured By Owner Aug 29, 2012
The expression on that cats face!
Reply
:iconicrave4anime:
iCrave4Anime Featured By Owner Aug 25, 2012
LOL!
LOVE IT!
Reply
:iconscorpiona:
Scorpiona Featured By Owner Aug 24, 2012  Professional Interface Designer
xD
Reply
:iconmutosizuka:
MutoSizuka Featured By Owner Aug 24, 2012  Hobbyist General Artist
I will make sure never to toilet train my cat XD
Reply
:iconred-lilly:
Red-Lilly Featured By Owner Aug 23, 2012
omg my cat XDDDDD
Reply
:iconpaprika-spice:
Paprika-spice Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist
xD love how the cat is saying GTFO. Priceless
Reply
:iconcrysanthemum963:
crysanthemum963 Featured By Owner Aug 19, 2012
Ha...Ahaha...
Reply
:iconraininess:
raininess Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
Kitty found a throne it appears.
Reply
:iconjaffacakesandpopcorn:
jaffacakesandpopcorn Featured By Owner Aug 19, 2012
:rofl:
Reply
:iconoriginalvillain:
OriginalVillain Featured By Owner Aug 18, 2012
Ha, I cracked up at this! Hilarious. : D
Reply
:iconvixen525:
Vixen525 Featured By Owner Aug 18, 2012  Hobbyist General Artist
Neat picture. I showed my boyfriend and he had the most interesting comment...
Vixen: Check this picture out. Funny, yes?
Polar: That's when you pee on the cat. It'll be so confused it'll leave the bathroom and go sit in a corner for an hour like WTF JUST HAPPENED.
Reply
:iconsilentwarrior101:
SilentWarrior101 Featured By Owner Aug 18, 2012  Hobbyist Writer
I showed this to my cousin, and she nearly passed out...... from laughing of course. :XD:

(I'm surprised the cat didn't fall into the toilet. ahhh, anime physics)
Reply
:iconemax130:
emax130 Featured By Owner Aug 18, 2012
More proof you should minimize the amount of food your cat eats
Reply
:iconterrajaide:
Terrajaide Featured By Owner Aug 18, 2012
Hahahaha! Awesome. XD
Reply
:iconthereadingtree:
TheReadingTree Featured By Owner Aug 18, 2012
This is sooo funny.
Reply
:iconshadowedstarxvictor:
ShadowedstarXVictor Featured By Owner Aug 18, 2012  Hobbyist Writer
cats, man...they don't hurry for NO one. :<
Reply
:iconbrishton:
Brishton Featured By Owner Aug 18, 2012
Funny thing is, there actually IS a training kit to potty-train your cat--"City Kitty".
Reply
:iconasjjohnson:
AsjJohnson Featured By Owner Aug 18, 2012  Hobbyist General Artist
are cats notorious for taking a long time to use the bathroom?
Reply
:iconskyrere:
skyrere Featured By Owner Aug 18, 2012
lol.
Reply
:iconslmgregory:
SLMGregory Featured By Owner Aug 18, 2012
I tried that with my cats - it was a mess! Finally broke down and bought a CatGenie, which is pretty much a cat toilet. As in it flushes and cleans itself. I'm such a lazy cat owner...
Reply
:iconkeitiblackwhitewolf:
KeitiBlackWhiteWolf Featured By Owner Aug 18, 2012  Hobbyist General Artist
wait..it IS possible to toilet train your cat?!
Reply
:iconslmgregory:
SLMGregory Featured By Owner Aug 19, 2012
Oh yeah! If you can do it, it's amazing. But I'd suggest buying an automatic flusher for your toilet. [link]
Reply
:iconkeitiblackwhitewolf:
KeitiBlackWhiteWolf Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist General Artist
wat the ffff DB
...im trying this.
Reply
:iconsktaf:
SKTAF Featured By Owner Aug 19, 2012  Student Digital Artist
yes it is :) It's more so getting them to 'position' themselves and use it properly. Once cats pick a spot to do it's business, it always goes back. That's why kittens can be litter box trained so easily.

but it'd be hard to teach a small kitten to use the potty in a big toilet ^^;i couldn't run the risk of a kitten falling it with no way out :stare:
Reply
:iconkeitiblackwhitewolf:
KeitiBlackWhiteWolf Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist General Artist
xDD poor baby kitty..i could see that happening too.
thanks for explaining though<3
Reply
:iconsktaf:
SKTAF Featured By Owner Aug 22, 2012  Student Digital Artist
no prob! luv your Duchess avatar <3
Reply
:iconkeitiblackwhitewolf:
KeitiBlackWhiteWolf Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist General Artist
: D thankyou!<33
Reply
:iconmiss-black-kitty:
miss-black-kitty Featured By Owner Aug 18, 2012
It's so hilarious XD
Reply
:iconsomebody2978:
somebody2978 Featured By Owner Aug 18, 2012   Digital Artist
XD
Reply
:iconfeliane:
Feliane Featured By Owner Aug 18, 2012  Hobbyist Writer
"Looked at Google for GTFO".... oh yes, excellent ! The guy is really patient, ah ah !
Reply
:iconghosttherider:
GhostTheRider Featured By Owner Aug 18, 2012
That's funny :D
First I read "car" instead of "cat" XD
Reply
:iconmoonstone27:
Moonstone27 Featured By Owner Aug 18, 2012   General Artist
Should have picked a place with 2 bathrooms:XD::lmao:
Reply
:iconmcmxc2:
MCMXC2 Featured By Owner Aug 18, 2012  Hobbyist Filmographer
LOL, great!:D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 18, 2012
Image Size
484 KB
Resolution
476×1680
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
15,048 (5 today)
Favourites
667 (who?)
Comments
41
Downloads
50
×